Exposició de Vicente Molina al Museu Diocesà del 24 de març al 21 de maig de 2023

Museu Diocesà: Av. de la Catedral, 4

08002 Barcelona

Horari de visites: Obert tots els dies de  10:00h a 19:00h

AL LLINDAR

2018, acrílic sobre cartró, 206 x 98 cm

Portes rere portes,
llum a cada llindar


ofereix sendes de vent ferm
transitables a pas suau
fes servir el truc dels miralls
per revelar el meu espectre


poleix, fereix,
forada, brilla.

Clara Andreu

Mira, soc a la porta i truco. Si algú escolta la meva veu i obre la porta, entraré a casa seva i
soparé amb ell, i ell amb mi
. (Sal 30, 12)

DOL

2018, acrílic sobre cartró, 206 x 98 cm


Accepta el terra fals d’aquesta gruta
i comença a caminar, filla del pretèrit
germana dels punts suspensius.


Raonable convicció de pell més dura
d’un martiri amortit esmalt viu


Avui no t’enfonsa
l’anècdota fatal del verb corrosiu


La veta vermella del teu pit esclata
transcriu el metall amb línia clara.

Clara Andreu


Has mudat en danses els meus planys,
m’has tret el dol i m’has vestit de goig
(Sal 30, 12)

LLUM CELESTIAL

2019, acrílic sobre tela, 130 x 162 cm.

Incendia’m
fins que aconsegueixi
assemblar-me a tu.

Clara Andreu

Jesús els tornà a adreçar la paraula. Els digué: Jo soc la llum del món. El qui em segueix no caminarà a les fosques, sinó que tindrà la llum de la vida.

(Joan 8,12)

L’alegria de l’Evangeli és aquesta que res ni ningú ens podrà treure (cf. Jn 6,22). Els mals del nostre món —i els de l’Església— no haurien de ser excuses per reduir la nostra donació i el nostre fervor. Mirem-los com uns desafiaments per a créixer. A més, la mirada creient és capaç de reconèixer la llum que sempre vessa l’Esperit Sant enmig de la foscor, sense oblidar que «on va abundar el pecat va sobreabundar la gràcia» (Rm 5,20). La nostra fe és desafiada a albirar el vi en què pot convertir-se l’aigua i a descobrir el blat que creix enmig del jull.

(Francesc, Evangeli Gaudium 84)


CONEIX LES ALTRES SEUS DE L’EXPOSICIÓ


Deixa un comentari